2011-05-21
 18:17:09

NEJ JAG HAR INTE VARIT I SLAGSMÅL

Jag och Samuel åt middag igår och kollade på film på kvällen.
Vi gick och la oss tidigt eftersom han skulle vara utvilad till jobbet 'idag'.
Jag hade lite svårt att somna så slog på tv, sedan somnade jag i famnen på Samuel.

Vaknar av att jag skriker, gråter och hör glas gå sönder. Slår upp ögonen och huvudvärken
tar vid. 
De som hände var att fästet som håller fast hyllan ovanför sängen hade börjat låstna så grejerna som stod
på hyllan föll ner i sängen och på golvet. Jag fick två vaser i huvudet, en i pannan och den andra i tinningen.
Mina glaslyktor föll i golvet och gick sönder.. =/


dreamsandthoughts ☆

hoppas din måndag blir toppen! :D



PUBLICERAT: 2011-05-23, 08:35:41 | URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: