2012-04-02
 16:35:35

TRESEMMÉ SPRAY & VÄRMESKYDD

Vad tyckte jag om TRESemmés hårprodukter?
Jag älskar hårsprayen! Den håller håret på plats och lockarna lockiga hela dagen. Hårsprayen gör
inte håret lortigt eller tynger ner håret, vilket jag tycker är väldigt bra.
Värmeskyddet sprayar man i håret för att skydda håret för slitage från värmeverktygen. Innan har jag
haft en kräm man drar in i håret, jag gillar sprayen bättre och den fungerar bra på mitt hår.
Jag har köpt produkterna tillsammans och paketpriset var 79 kronor, billigt!!

Betyg: 4/5
Finns att köpa på: [Tillsammans i paketpris] På Rusta & Ö&B
Tänkas köpa igen? Ja!
Torrschampoot som jag köpte på Rusta är min favorit efter Dust It, den fungerar jätte bra & luktar gott!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: